רינה סבוסיטאנוב תלמידת תכנית אלפא תייצג את מדינת ישראל בתחרות הבין לאומית בנושא מדעי המוח

רינה תהיה נציגה ראשונה של מדינת ישראל בתחרות הבין-לאומית שתתקיים באוסטרליה

19 אוגוסט 2015
רינה סבוסיטאנוב תלמידת תכנית אלפא תייצג את מדינת ישראל בתחרות International Brain Bee הבין לאומית בנושא מדעי המוח

רינה סבוסיטאנוב תלמידת תכנית אלפא באוניברסיטת תל-אביב לנוער ותיכון רוגוזין באשדוד, תייצג את מדינת ישראל בתחרות הבין לאומית בנושא מדעי המוח שתתקיים בין התאריכים 24-21 באוגוסט בקיירנס שבאוסטרליה.

 

תחרות ה- International Brain Bee היא תחרות בין-לאומית בנושאי מדעי המוח בחסות האגודה האמריקאית למדעי המוח בה משתתפים תלמידי תיכון מעשרות מדינות בעולם. התלמידים נבחנים על ידע בנושאים כגון אינטליגנציה, זיכרון, שינה, רגשות, חישה ותנועה, זקנה ומחלות נוירולוגיות .

 

כל מדינה מקיימת תחרות ארצית והזוכה טס לייצג את המדינה בתחרות הבינלאומית שמתקיימת במקביל לכנס מדעי של אגודות בינלאומיות למדעי המוח. זו הפעם הראשונה שנציג ישראלי ישתתף בתחרות.

 

פרופסור אילנה גוזס מאוניברסיטת תל-אביב, המכהנת כנציגה הישראלית של תחרות ה- International Brain Bee בארץ ומנהלת את סניף תל-אביב של העמותה האמריקאית לחקר המוח, בשיתוף עם טל אירם, דוקטורנטית בבי"ס סגול למדעי המוח באוניברסיטת תל-אביב, הובילו השנה את התחרות הארצית הראשונה במדעי המוח בישראל שהתקיימה בסיוע אוניברסיטת תל-אביב לנוער והיחידה לנוער שוחר מדע. פרופ' גוזס תתלוה לרינה ותרצה במסגרת הכנס השנתי של האגודה הבין לאומית לנוירוכימיה (הכימיה של המוח) אשר מארח את התחרות.

 

לדף של רינה בעמוד התחרות

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>