הסתיים המחזור ה-15 של אוניברסיטת תל-אביב לנוער

בטקס מרגש, בנוכחות הורים,בני משפחה,חברים ומורים, קיבלו בוגרי מחזור ט"ו את תעודות הסיום

03 ספטמבר 2015
בוגרי מחזור ט"ו עם התעודות

בטקס מרגש, בנוכחות הורים,בני משפחה,חברים, מרצים, מורים ומנהלי בתי ספר, קיבלו בוגרי מחזור ט"ו של אוניברסיטת קיץ לנוער את תעודות הסיום של הפרוייקט.

 

את התעודות חילקו הגב' שירה שופטי - מנהלת היחידה לנוער שוחר מדע, הגב' ז'ואנה כהן מקרן מתנאל ומר גבי רוטר - מנכ"ל קסטרו, התומכים בפרוייקט. בין המברכים: מר גיל שוויד, יו"ר ומנכ"ל צ'ק פוינט ויו"ר הועד המנהל של אוניברסיטת תל-אביב לנוער ומר יורם שמיר, המלווה את הפרוייקט מימיו הראשונים ובנו הצטרף השנה לסגל ההדרכה. 

 

בסיום הקורס כתבה זוהר דנילוב, שהשתתפה בפרוייקט: "באוניברסיטת קיץ לנוער לא קיים פחד ,קיימת רק אהבה בין בני אדם . אהבה היא לא רגש שניתן לבטא במילים ,אבל כאשר הוא שם יודעים שזה זה. אחד הביטויים לאהבה הזו הוא ביום חמישי ,כאשר כולם כבר עייפים ומותשים מין השבוע, אך בכל זאת מסרבים להיפרד. הרגע הזה שברכבת העמוסה של יום חמישי אחר הצהריים מתפנה מקום אחד לשבת, ואף אחד אינו מנצל את ההזדמנות , כי הרי עדיף לעמוד ביחד מאשר לשבת לבד. סיטואציה זו משמשת כמטפורה למה שמתחולל בתוכנית שבה כולם חווים משברים אם בתחום הלימודי ,ואם בתחום החברתי, אבל ברגע שלאחד הוקל הוא לא הולך לשבת ,אלא נישאר לעמוד עם כולם ולתמוך כמה שאפשר."

 

הטקס נערך לאחר שבשעות הבוקר השלימו הסטודנטים הצעירים את חובותיהם ונבחנו בקורסים אותם למדו. הציונים הללו ישמרו להם עד אשר יבחרו לשוב לספסלי האוניברסיטה, כפי שעשו בוגרי המחזורים הקודמים.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>